30. joulukuuta 2013

noël au Québec

Heippa! Nyt alkaa joulu olla jo ohi, ja huomenna koittaakin uudenvuoden aatto. Joululomaa olen viettänyt ihan mukavissa merkeissä, vaikka koti ikävä ehkä iski hieman. Ekat kaksi päivää lomasta olimme ilman sähköjä... Sitten lädettiin sukulaisille 5 päiväksi viettämään joulua. Joulu vietetään täällä perinteisesti 25 päivä, mutta onneksi me silti vietettiin se 24, en kyllä tiedä miksi. Sain ihania joululahjoja, pistin niistä joistakin kuvan tänne, mutta kiitos myös suomiperheelleni kaikista lahjoista, erityisesti ihanasta muisto albumista! Ja kiitokset myös kummitädille hihi! Tulimme pari päivää sitten kotiin. Tässä teille kuvia eri tapahtumista :)

1. Toinen koulun joulunäytöksistä oli "smurffien joulu". 2. Näyttelin tonttua.. Tollanen piti sitten pukea päälle haha, älkää naurako mulle! 3. Koulun lava meidän esitystä varten. 4. Meidän piti luoda oma teollisuusalue, tollanen siitä sitten tuli.

1. Kirppis, oli niiin siisti!! 2. True words...;) 3. Montrealin metro 4. Katu Montrealissa

1 & 2. Joulukirkossa. Oli tosi kaunis kirkko. Oltiin siellä jumalanpalveluksessa jouluna, ja sen aikana taputettiin jokasen virsin jälkeen ja sen jälkeen kaikki vaan menivät toisilleen (vaikka ei tuntisikaan) antamaan pusuja ja haleja sekä toivottivat hyvää joulua. Oli aika söpöö mun mielestä :)

1. Raclette illallinen toissa päivänä :) 2. Jälkiruoaksi pekaani piirakkaa! Yumyum!

1. Olen alusta asti kadehtinut noita leopardi asuja... Vitsailin joskus syksyllä isoäidille että vitsi ku mäki haluisin tollasen asun. 2. HÄN TEKI MULLE SELLASEN JOULULAHJAKSI!! ahhh tuli niin hyvä mieli :)

Söpöt serkukset :)

Mun söppänä :)<3


Joulu jacuzzissa perheen kanssa :)

Vähän niistä lahjoista joita sain hostperheeltä!

Meidän pikku joulun vietto perheen kesken ennen lähtöä sukulaisille!

:)<3

1 kommentti:

  1. AAAWWWW VA SÖTA BILDERRR!!! o herregud du fick mycke gåvor av din hostfamilj!!

    VastaaPoista