7. helmikuuta 2014

"nous étions formidables"-stromae



Talvi täällä. Lumi tulee ja menee. Kiireistä on, mutta nautin elämästä. Mulle löytyy nykyään vähemmän aikaa koneelle ja blogille. Tai sitten se johtuu siitä että en kerta kaikkiaan vaan jaksa. Haluan kuitenkin ryhdistäytyä, koska kirjotan tätä myös itseni vuoksi! En malta odottaa lukea näitä postauksia sitten kun olen palannut. Seuraava postaus on ehkä video, koska en jaksa kirjottaa. Onpas musta tullut laiska. Huomenna viikonloppu jeee ja kivoja suunnitelmia hihi. En passant. (By the way ranskaksi.) Mua alkaa jo vähän pelottaa/jännittää ajatus kotiinpalusta. Olen samaan aikaan niin innoissani kun pääsen näkemään kaikki kaverit ja perheen, mutta silti pelkään että mulla tulee olemaan siellä sopeutumisongelmia taas. Puolet mun vuodesta meni jo ja kohta mulla on enään 4 kk jäljellä. Mitääh. Ihan ihmeellistä en tajua. En vaan tajua. Ei mulla muuta. À bientôt mes amis, Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti