11. lokakuuta 2013

every rose has its thorn


Coucou hihi. Viime viikonloppu oli erilainen, mutta onnistunut silti. Perjantaina olin taas kerran american football ottelussa, tällä kertaa meidän koulu voitti ja oli hyvät fiilikseet! Sitten menin Elin luokse, söimme kaikkea hyvää ja katoimme leffaa. Yhtäkkiä Elille nousi kuume, ja mähän sitten jouduin hoitamaan häntä, raukkanen. Mun piti sitten itse nukkua heidän nahkasohvalla, ja pelkäsin koko yön että niiden hullut koirat aikoo syödä mut. Selviydyin kuitenkin.
Lauantaina vietimme hostserkun Dellan 21-vuotissynttäreitä täällä. Oli vähän sekavaa kun hänellä on melkein sama nimi kun mulla. Mutta ilta oli niiiiin hauska. Pelattiin korttia, syötiin hyvin ja talossa oli melkein 50 henkeä. Mun hostäiti rakastaa tota When I'm gone (Cup song) biisiä, ja yhtäkkiä päätimme melkein koko suku opetella toi Cup song juttu ruokapöydän ääressä. Jos ette tiedä mikä tämä juttu on, klikkaa tästä. Loppuilta host isä soitti sitten kitaraa ja lauloimme kaikki mukana. Suurin osa biiseistä olivat mulle tuntemattomia, mutta oli niin mukavaa silti :) Tunsin olevani osa perhettä. Mulla ei ole viikonlopulta mitää kuvia valitettavasti. Yllä olevat kuvat ovat otettu yhdessä jännässä puutarhassa meidän lähellä.

Arki alkaa sujua täällä nyt hyvin. Huomenna uusi viikonloppu, lähdetään huomenna Martinin isovanhemmille, 8 tunnin ajomatkan päässä. Maanantaina on kiitospäivä. Nyt en jaksa enään kirjoittaa. Bisous sinne Suomeen, ja kaikille muille ihanille jotka ovat maailmalla... Mulla on ikävä teitä <3

1 kommentti:

  1. Puspus Ella. Just Puhuimme että mitenköhän sulla menee ja hyvin näyttää edelleen menevän! Miten koulussa ja tanssissa?

    VastaaPoista