15. elokuuta 2013

Huomenna

Helloo. Nyt voin sanoa että jännittää. Nyt on jo torstai, ja huomenna 16.8 mun seikkailu alkaa. Shiiittt. Mulla on ollut aika kiireistä, olen yrittänyt viettää nämä viimeiset päivät parhaiden seurassa. Mun mieli on aikamoista vuoristorataa. En kerta kaikkiaan tiedä miten pystyn sanomaan kaikkille heipat. En haluais käydä läpi sitä.. Melkein kaikki on jo pakattu, pitää vielä käydä läpi kunnolla. En tajuu miten tää kesä meni niin nopeasti. Ehkä siksi koska se oli mun elämäni paras kesä tähän mennessä. Kiitos kaikille jotka olivat mukana toteuttamassa sitä <3 

Nyt tämä tyttö lähtee nukkumaan, nyt on siis torstai aamuyö hahah... Seuraavan kerran kun kuulette minusta olenkin sitten varmaan toisella puolella Atlanttia. Huhhuh... Huomenna. Huomenna! Apua
xx, Ella

kuvia Nizzan kesäreissulta. 


1 kommentti:

  1. Hei Ella rakas,
    Ihana blogi sulla! Kyllä minullakin meni mieli aikamoista vuoristorataa koko viikon kun katseli ja auttoi sinua matkavalmisteluissasi. Nauti nyt täysin siemauksin kaikesta Kanadassa ja hyppää innolla kaikkeen mukaan. Kanadan perheelle paljon terveisiä meiltä Suomesta. Isot pusit ja halit äitiltä!

    VastaaPoista