27. elokuuta 2013

softlanding camp

Moikkelismoi! Nyt olen ollut täällä Kanadassa vähän yli viikon. Viime viikko oli softlanding camp, oli mukava viikko, vaikka se ei ihan vastannut mun odotuksia. Opiskeltiin ranskaa, käytiin montrealissa, quebec cityssä, huvi- sekä vesipuistossa, kiivettiin ''vuorelle'', nähtiin hieno vesiputous. Asuin Montrealin ulkopuolella pienessä ''motellissa'' saksalaisen vaihtooppilaan ja sen hostäidin kanssa, joka on mun asuevalvoja. Ranska on kyllä parantunut jo jonkun verran (tai ainakin tuntuu siltä). 
Nyt olen takaisin kotona ja huomenna alkaa koulu. Mua jännittää niiiiin paljon. Onneksi se saksalainen käy samaa koulua kun minä, joten en ole ihan yksin. Vaikka se kylläkin puhuu paljon paremmin ranskaa ku minä.... Noh, mutta en ehdi nyt kirjoittaa enempää, tässä tulee iso kuvaläjäys viime viikolta. 
Heippaaaa bisouuus!
 kallen nimi oli kirjoitettu vähän väärin haha
 poutine
 le GANG
 ranskankielen opiskeluu
 joka kerta kun joku puhu muutakun ranskaa sai tollasen clown nenän
 wiii minä ja meeri
 montreal hoodsit

 hauska kissa
 nami aamupala
 station olympique torni
 les finlandaises <3
 shalommm ;)
 uuu
 Montreal
 skyline

 huvipuisto 'La Ronde'
 Quebecin lippu
 ouioui

 täällä on kaikkea hauskaa syötävää ja juotavaa :D

 jännä
 shoppinggg
 tällä me matkustettiin leirin aikana
 Caïle!!! xD
 ei ehkä näytä niin hyvältä mutta oli se!
 buffet mis oli kaikenlaista ruokaa, niiin hyväää!
 biitsillä
 volleyyy
 meeri xD
 :)
 aluevalvoja osti meille illaksi kakun :D oli ihan hyvää
 kallen uudet valkoset converssit haha
 moi et mes amies
 museossa
 suomi!!! hahah
 museossa
 c'est tres bon
 tittidii
 joka puolella on tällaisia kirkkoja
 quebec city
 söpö katu quebec cityssä
 Hotel de Ville Quebec Cityssä
 minä ja mun koti täällä
 kävelykatu
 coool
 :D


 löysin mun nimen täältä!

 hauskaaa
 siisti vesiputous!!



 rainbowww
 quebec city

9 kommenttia: