11. syyskuuta 2013

dancing in september



Heipparallaaa!! Viikonloppu tuli ja meni. Torstaina koulun jälkeen lähdin Cathin luokse, siellä oli ehkä 10 muuta tyttöä ja me kokkailtiin ja pidettiin tosi hauskaa! Oon tosi iloinen et ne kutsu mut sinne :) Pääsin opettamaan heille suomea, ja he innostuivat vielä enemmän ku halusivat mun lausuvan ranskalaisia (tai oikeasti quebeciläisiä) kirosanoja. Ja kaikki tämähän tuli sitten videolle... 

Perjantaina oli kaaaunis sää ja päätimme Elisabethin (saksalaisen) kanssa mennä vähän kuvailemaan. Täällä meidän lähellä on sellainen ''aavikko'' missä on ihan valkoista hiekkaa ja hienot näkymät! Siellä pidettiin sitten hauskaa hah :D Oon tosi iloinen et Elisabeth asuu tässä ihan mun lähellä, meillä on jo paljon hauskoja suunnitelmia! 

Lauantai oli tylsä päivä. Halusin sen vaan loppuvan. Olin väsynyt, ehkä vähän kiukkunen ja sitten tuli vielä koti ikävä siihen päälle. Bad combination. Yritin tehdä jotain läksyjä mutta pää löi vaan tyhjää ja tuntui siltä et en pysty mihinkään. Skypetin kuitenkin Soffin ja Jenkin kanssa, joka oli ihanaaaaa! 

Sunnuntaina tein loput läksyistä ja yhtäkkiä päätinkin että nyt lähden pyöräilemään. Pyöräilin melkein 20 km!!! Siinä reisussa ei oikeastaan ollut mitään järkeä. Pysähdyin puolessa välissä, kävin kaupassa ostamassa karkkia ja cokista, käännyin kotia päin. Pyörä oli tosi epämukava, kypärä istui huonosti ja vaatteet ei ehkä ollut maailman parhaat.. Tuntui siltä että kaikki ohimenevät tuijotti minua oudosti hahah. Mutta täältä on tosiaan noin 20 km Jenkkeihin, se onkin sitten seuraava pöyräilykohde! Skypetin kans Samun kanssa, sekin oli ihanaa!

Maanantai oli aika jännä päivä. Mun piti esittää ''sketchi'' art dramatiquessa. Jännitti niiiiiiiin paljon. Olin varmaan ihan punainen kun tomaatti, kaikki sanat joita olin harjoitellut unohtui heti kun nousin luokan eteen. Ei muuta kun improvisointia sitten... Kyllä se kai meni ihan hyvin kuitenkin kun kaikki sitten vaan nauro ja taputti mulle :D jeeee! Sitten oli liikuntaa, cooper testi sekä sit-ups ja push-ups...Mutta sekin meni yllättävän hyvin, olinkin parempi kun jotkut pojista muhahaha! Noei, mutta siinä vaiheessa kun koulupäivä oli loppunut olin tosi ylpeä itsestäni, tuntui että olin saavuttanut paljon hahahah! Ainiin... olihan mulla myös francais ja taas se opettaja valitti jotain mulle kun en vaan ymmärtänyt mitä piti tehdä. Miksi se ei tajua että olen vaihto oppilas??? yyyh. Oon kai sen silmätikkuna, ja en tykkää yhtään niistä ranskantunneista. Mutta onneksi kaikki muut opettajat ovat tosi mukavia ja hauskoja :)

Huomenna menen kavereiden kanssa salille koulun jälkeen, sitten syömään aluevalvojan kanssa! Hauskaa loppuviikkoa Suomeen, bisous!!!

-Ella

6 kommenttia: