26. syyskuuta 2013

un peu de peu tout

Ciaociaociaoooo! Viikonloppu meni liian nopeasti. Mutta oli tosi kivaa. Perjantain bileet oli niin hauskat, tutustuin taas uusiin ihmisiin. Siellä oli paljon ihmisiä joita en ollut ikinä nähnyt. Monet heistä oli yksityiskoulusta mun koulun vieressä. Olenkin ihmetellyt miksi mul on niin paljon kaveripyyntöjä facebookis, ihmisiltä joita en oikeesti ole ikinä nähnyt... Oon täällä feimi suomalainen haha. Tulin sitten kotiin myöhään yöllä. Mun unirytmi on muuttunut täällä sellaseksi, että herään aina viikonloppuisinkin jo 8 aikaan, koska arkipäivisin pitää nousta kuudelta. Joten arvatkaa kuinka väsynyt olin sitten kun heräsin 8 lauantaiaamuna, suht unettoman kouluviikon ja perjantain jälkeen.... Loikoilin vaan sängyssä melkein 12 asti, ja nousin sitten ja oli ihan kaaauhea nälkä. Olin niin laiska et en jaksanu tehdä ittelleni  mitään syötävää. Yhtäkkii hostperhe tulee kotiin shoppingreissulta, heillä oli mukanaan chinese take-away food, sekä tim hortons cappuccino glacée (<333)!!! Päivän pelastus. Iltapäivällä lähdin hostäidin kanssa vaeltamaan yhteen ''kansallispuistoon''. Oli niiiin kuuma teki vaan mieli mennä uimaan jokeen.. Mutta oli tosi mukavaa <3
Sunnuntaina lähdin Elin kanssa yhteen outlettiin, syötiin italialaista ja nautittiin sunnuntai iltapäivästä. Skypetin kans suomeen, oli ihanaa :)
Canelle (kissa) ryömii aina mun laatikkoihin... Ihan söpöö, mutta ei se niin kivaa ole kun se yrittää tehdä jotain pesää mun vaatteista :o 
Happy girl :)
we believe in shopping
nörtti-look hehehhoho opiskelu on kivaaaa
tossa mun ei niin hyvä lasi nuudeli annos
chingchong
Avec Cath, Kas et Caleb :)
Pennepastaaaa ja jotain formaggio (kyllä mulla on italian taidotkin hallussa) rullia. OLI HYVÄÄÄÄ!
Katos ;) 
Iloinen tyttö pääsi koulun tanssiryhmään !!:) ja vielä jatkotasolle ;)
Halloween shopping with Eliiiiiii, täällä halloween on iso juttu. Mulla on jonkinlainen ajatus miksi haluan pukeutua, saa nähdä toteutuuko se.

vähän kuvia kamerasta 
Ainiin, leivoin tosiaan suklaapalloja perjantaina. Oli vähän oudon makuset, kun ainekset on jotenkin vähän erilaisia täällä... höh.
 Huh täällä on niiiiin kaunista nyt. Syksy on tulossa, ja en ole ikinä nähnyt niin paljon värejä syksyllä.
 Makee luola kansallispuistossa.
 Vesiputos tuolla nurkan takana. Täällä niitä tosiaan riittää.
 À la campagne, hahah eli maaseutua maaseutua.. Ei mutta mun pikkukylä täällä on ihana avec chocolaterie, depanneur, glaciere sekä kaikkea muuta kivaa. 
 Maailman korkein sekä pisin riippusilta! Mun kotikylässä uujee
 La meilleure <3
 Gastone ja Canelle ovat söpöjä kamuja
 Emilie innostu vetämällä meille tunnin pitusen tanssinäytelmän

No niin.. mitäs muuta. Perjantaina menen koulun jalkapallopeliin (american football), ja sitten varmaan sleepover. Tänään oli eka tanssitunti, oli tosi hauskaa! Liityin myös spontaanisti koulun vuosikirja komiteaan, hehe. Mulla menee täällä lyhyesti sanottuna nyt tosi hyvin :) 

Bisous et bonne nuit
xx, Ella

1 kommentti:

  1. Oikealla asenteella ja kovalla työllä päsee elämässä pitkälle! Hyvää viikonloppua Ella! Terveisin isä

    VastaaPoista