5. syyskuuta 2013

Excuse-moi? Pardon? Quoi? Je ne comprends pas.

Hei! Tässä vähän kuvia julkaisemattomia (tai varastin Meeriltä) kuvia vikalta softlanding camp päivältä, aquaclub :) oli tosi hauskaa!

IMG_4384IMG_4376IMG_4348IMG_4338

Viikonloppu tuli ja meni.. Meni ihan iisisti skypetellen kavereiden ja perheen kanssa. Koska mulla ei ole vielä sellaisia kunnon kavereita, joiden kaa voisin olla viikonloppuisin, oli ehkä vähän tylsä viikonloppu.. Varsinki ku ei ollu hirveesti tekemistä, ja kun mulla tulee täällä tekemisen puute mulle iskee ikävä...Sunnuntai aamuna minua kuitenkin odotti keittiössä kiva ylläri, crêpes! OLI HYVÄÄ <3 Ainiin, maanantai oli mulla siis vapaata, ja sillon käytiin perheen kanssa elokuvissa! Smurffit 2! Haha oli jännää :) vaikka söin liikaa popcorneja...
DSC_0309DSC_0311DSC_0313DSC_0315DSC_0316DSC_0317
Mitäs muuta.. Perheessä menee koko ajan vaan paremmin, nyt kun olen jo oppinut tuntemaan vanhemmat paremmin :) He sanoivat että mun ranskankieli on kehittynyt tosi paljon jo yhden viikon aikana, vaikka en itse huomaa paljon mitään eroa :D Tykkään tästä paikasta paljon, just sopiva mulle. Aika maaseutua, mutta ei se mitään kun tässä on kaupunki ihan vieressä!

En uskalla mennä täällä viellä kampaajalle, joten leikkasin ite mun hiuksa viikonloppuna... hehe.
Kissa taitaa tykätä musta vähän liiankin paljon, joka päivä se hyppää mun sängylle. Siitä irtoaa kauhea kasa karvoja, joten nostan sen aina alas. Silti se hyppää heti takaisin, vaikka yritän kieltää :D enkä uskalla koskea siihen liikaa koska pelkään että se raapii mua..

Koulussa on kivaa. Jotkut tunnit ovat tosi hauskoja, kuten maths ja anglais. Francais on aika kauheeta. Meiän pitää lukea jotain pitkiä tekstejä, ja sit analysoida ne.. Meinas tulla itku kun kesti 20 min lukea yksi sivu. Ja onnistuin vielä unohtamaan yhden francais läksyn. Siitä tuli pienet huudot... Nohh mutta virheistä kyllä todellakin oppii. Mutta, ihmiset täällä kannustavat ja auttavat minua paljon, se helpottaa tosi paljon!! Mulla on muuten sellainen lista, mihin mä kirjoitan hauskoista asioista ja erilaisuuksista täällä! Jossain vaiheessa kirjoitan ne asiat tännekin :) voisin myös kirjoittaa erikseen esim. koulusta, perheestä tai käytännön asioista? Jos kiinnostaa :D

Nyt täällä on siis keskiviikko, huomenna on luvassa hauska päivä koulussa, nimittäin sellainen ''tervetuliaispäivä''. Ohjelmassa on kaikkia kivoja aktiviteettejä. Ja sitten, illalla! Minut kutsuttiin yhden tytön luokse ''girls dinnerille''. Sitä odotellessa! Perjantai onkin taas vapaa, en oikein tiedä miksi haha. Sillon menen ehkä päivällä Sherbrookeen kaverin kanssa, ja sitten illalla futisotteluun, ehkä :) oho tästä tuli nyt aika pitkä postaus, mutta hyvää viikonjatkoa sinne Suomeen, bisous!

-Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti