14. marraskuuta 2013

L'halloween au Canada

Âllo! Nyt saan vihdoinkin kirjoitettua tämän halloween postauksen. Täällä aletteiin hössötellä halloweenista jos melkein kaksi kuukautta ennen kunnon tapahtumaa (nyt on sitten joulu vuorossa). Mekin koristeltiin talo kaiken maailman jutuilla. Kaiversin myös ekan kurpitsan elämässäni! Torstaina koulussa kaikki puketuivat, tapahtumaa riiti päivän aikana kyllä. Oli muun muuassa pieni ''Maison Hauntée'', Micheal Jackson - Thriller flashmob (koko koulu tanssi sen yhdessä), näytelmiä sun muuta. Koulun jälkeen lähdin sitten Émilien ja Rosialien kanssa trick or treat. Kaikki oli panostaneet niin täällä meidän pikkukylässä, ja oli aika pelottavaa kieltämättä..! Illalla oli koulussa tanssiajset. Aluksi se muistutti aika paljon jotain ala-aste discoa, mutta kyllä se muuttukin sitten tosi hauskaksi! Jalat olivat ihan poikki kotiin tullessa. 

Lauantaina oli sitten toiset juhlat. Se oli tarkotettu ihan kaikille, eli siellä oli paljon ihmisiä mitä en tuntenutkaan, sen mukaan myös että monet olivat pukeutuneet sellasiksi että heitä ei tunnistaisi! Mutta oli kerta kaikkiaan niin onnistunut ilta! Sen viikonlopun aikana söin paaljon karkkia. Elämä on. Niin.. voisinhan mä tietenkin kertoa tarkemminkin mutta siitä on jo kaksi viikkoa ja aivot eivät nyt jaksaa kaivaa niitä esille. 

Muuten, koulussa on vaihtunut jakso. Saan todistuksen perjantaina, ja olen tosi tyytyväinen! 

 Pumpkinsssss
 Namnam
 Mun kurpitsa, on pakko sanoa et mun oli varmaan yks siisteimmäst! heheheh
 Vaati keskittymistä!
 Kurpitsoiden sisällä on näitä siemeniä, ja niitä pistettiin maustettuina (suola esim..haha) uuniin, ja niistä tuli sit sellasii rapeita hyviä snackseja! Oli très bon....
 Hassutellen ft. Eli
 Taas kerran tota cup songia opetellaan...
Nukke/zombie whatever, ja black swan menossa kouluun

Näkymät. Pukuja oli kaikenlaisia. Banaaneja, balleriinoja etcetcetc....

Kylämme tehty hautausmaa
Mun kaverin meikit

Koulun tanssiaisissa

Lauantai-iltaa viettämässä :)
Nämä kaksi seurasivat minua koko illan, olen varma että he olivat minun kavereita mutta en ole vieläkään saanut tietää..!

:)

4 kommenttia: