6. marraskuuta 2013

Les Photos de Finissants

Bonjour mes amies! Ensinnäkin pahoittelen että en ole tänne päivitellyt pitkään aikaan. On ollut aika kiireistä ja motivaatiio vähän kateissa...No mutta! Noin kaksi viikkoa sitten mun koululla oli koulukuvaukset. Otettiin kuva sellasen siistin lakin kanssa, koska olen täällä viimeisellä luokalla(kuvat eivät ole vielä tulleet postissa), ja muuten porukka oli vaan hienosti pukeutunut. Päivän aikana tuli sitten otettua muuten vaan varmaan yli miljoona kuvaa, jotka sitten voidaan pistää vuosikirjaan. Alla on teille kuvapläjäys kyseisestä päivästä.

Muuten, mitäs olen puuhaillut?
- Viettänyt iltoja kylillä, muun muuassa ravintolassa kavereiden kanssa
- Yökyliä
- Oppinut tajuamaan lisää ranskankieltä, kuten aikamuotoja ja uusia sanoja
- Viettänyt mahtavan halloweenin (josta teen erikseen postauksen varmaan parin päivän päästä)!
- Shoppaillut
- Syönyt liikaa makeisia
- Alkanut kuunnella joululauluja
- Skypettänyt jonkun verran
- Tajunnut että minulla on kohta 1/3 jo ohi mun vaihtovuodesta
- Tajunnut että olen saanut toisen perheen <3
- Elänyt liian sotkusessa huoneessa, jonka lopuksi siivosin koska meni hermot
- Käynyt leffassa
- Volleyballturnaus (jossa tapasin Emilin!!!)
- Viettänyt 24 tuntia ilman sähköjä myrskyn takia
- Saanut hyviä arvosanoja koulussa
- Käynyt NHL matsissa

On paljon muutakin mitä olen tehnyt, en vaan jaksa kirjoittaa kaikkea nyt koska nukahdan muuten iha just koneen ääreen...Á bientôt!
DSC_0006DSC_0009DSC_0036DSC_0044DSC_0060DSC_0086DSC_0092DSC_0095DSC_0099DSC_0090DSC_0105DSC_0108DSC_0119DSC_0113DSC_0114DSC_0144DSC_0147DSC_0166DSC_0154DSC_0143DSC_0158

5 kommenttia:

  1. Salut Ella! Kauniita kuvia; pidä huoli, että et menetä sydäntä jollekin noista komeista valkopaidoista!
    t. Kummitäti

    VastaaPoista
  2. omg alla killar e skit snygga !!!! dendär me dej och nån ååh :P XD

    VastaaPoista
  3. apuva jo 1/3 osa menny? justhan sä sinne lähit! puss miss u!<3

    VastaaPoista